Поточний середній ремонт

ЛАБОРАТОРІЯ З КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ВИРОБНИЦТВА ВИЗНАЧАЄ РОЗРАХУНКОВИЙ МОДУЛЬ ПРУЖНОСТІ НА ДОРОГАХ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

ЛАБОРАТОРІЯ З КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ВИРОБНИЦТВА ВИЗНАЧАЄ РОЗРАХУНКОВИЙ МОДУЛЬ ПРУЖНОСТІ НА ДОРОГАХ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Якісні дороги – це рівне покриття, рівень безпеки та інформативне забезпечення на дорогах. Ці основні чинники забезпечують комфортний рух по дорогам загального користування місцевого значення у Вінницькій області.              

ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій  області», як замовник робіт, відповідає за те, щоб за мінімальної можливої вартості при ремонті, якість відповідала тим зразкам, які досягаються у розвинутих Європейських країнах.                                                                                                   

Під час ремонту зазвичай виникає багато питань щодо якості, насамперед тому, що дорожній одяг має відмінності за конструкцією та міцністю. Надзвичайно важливо вирахувати розрахункове значення модуля пружності існуючого дорожнього одягу.                                                                                  

На високому технічному рівні працівники Лабораторії з контролю якості виробництва здійснюють статичні і динамічні випробування  на розрахункове значення модуля пружності нового дорожнього одягу, із видачою звіту щодо їх несучої здатності.                                                                                        

Перевірку виконують за допомогою статичного прогиноміра Matest S225 KIT та динамічного прогиноміра HMP LFG4, які закупило Підприємство з метою контролю вищезазначених показників.                                                            

Випробування деформаційних характеристик дорожнього одягу проводять методом статичного та динамічного навантаження. Статичне навантаження визначає залежність просідання плити прогиноміра від заданого тиску, а динамічне навантаження вимірює залежність заданої кількості ударів від глибини просідання плити штампу.                                                                      

Випробування включають 3 етапи: підготовчі роботи, випробування, складання звіту і видача висновку. В процесі випробувань дані спостережень заносяться в журнал, на основі якого будують графіки.                                      

Днями на автомобільній дорозі  загального користування місцевого значення О-02-08-06 Білопілля-Вівсяники км 48+645 – км 59+623 (с. Самгородок – с. Вівсяники, Козятинський район), працівники Лабораторії  вперше виміряли модуль пружності на основі поширення автомобільної дороги за допомогою нещодавно придбаних Підприємством вимірювальних приладів, динамічного та статичного прогиномірів.                                                                 

Незабаром працівники Лабораторії підготують детальний звіт щодо відповідності вимогам та стандартам ДСТУ.                                                               

За результатами вимірювань Підприємство приймає рішення: щодо якості виконаних робіт. При виявленні недоліків – підрядна організація за власні кошти їх усуватиме.                                                                                              

Надалі при виконанні ремонтних робіт на дорогах загального користування місцевого значення області будуть регулярно проводити статичні і динамічні випробування  на новому дорожньому покритті.

Фотозвіт

Лабораторія з контролю якості виробництва
Лабораторія з контролю якості виробництва
Лабораторія з контролю якості виробництва
Лабораторія з контролю якості виробництва
Лабораторія з контролю якості виробництва
Лабораторія з контролю якості виробництва