«Капітальний ремонт мосту на км 0+125 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-20-03 Савинці-Вільшанка-Велика Кісниця в межах Вінницької області»
1. Інвестор (замовник): ДП "Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області".
Поштова і електронна адреса - 21050, Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Соборна, будинок 15-А, e-mail: [email protected]
2. Місце розташування майданчиків (трас) будівництва: міст розташований в с. Савинці Тростянецького району Вінницької області на км 0+125 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-20-03 Савинці-Вільшанка-Велика Кісниця
3. Характеристика діяльності (об'єкта):
Водопропускна споруда розташована на автомобільній дорозі ІV технічної категорії. Відповідно до ДБН В.2.3-4 та ГБН В.2.3-218-007:2012 планована діяльність (капітальний ремонт водопропускної споруди) та проектований об’єкт (водопропускна споруда) належать до 3 екологічного класу.
Планована діяльність та проектований об’єкт не підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля. Будівництво об’єкту та безпосередньо сам об’єкт не є джерелом транскордонного впливу.
Технічні і технологічні дані кількість смуг руху - 2; ширина смуги руху – 3,5 м, в межах населеного пункту – 3,50; Клас навантаження - А-11 та НК-80.
4. Соціально-економічна необхідність планованої діяльності:
Капітальний ремонт мосту на км 0+125 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-20-03 Савинці-Вільшанка-Велика Кісниця в межах Вінницької області дозволить:
- здійснювати стале функціонування дороги;
- уникнути затоплення і заболочування територій;
- підвищити безпеку руху автотранспорту;
- підвищити рівні екологічної безпеки.
5. Потреба в ресурсах при будівництві і експлуатації:
- земельних у постійне користування – в межах проектної смуги відведення, у тимчасове користування – згідно з проектними рішеннями щодо розташування та розмірів будмайданчика;
Сировинних:
- ґрунт (при влаштуванні земляного полотна);
- цемент, пісок, щебінь, асфальтобетон (при влаштуванні водопропускної споруди та дорожнього одягу);
- (види, обсяги, місце розробки і видобутку, джерела одержання)
- енергетичних (паливо, електроенергія, тепло) визначається робочим проектом;
- водних визначається робочим проектом;
- трудових визначається робочим проектом;
6. Транспортне забезпечення: (при будівництві й експлуатації) доставка персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій передбачається по існуючих дорогах.
7. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами: у проекті будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, мостобудівні й територіальні обмеження згідно чинних нормативних документів. Врахування специфіки впливу автомобільної дороги на навколишнє середовище проводиться відповідно до вимог ГБН В.2.3-218-007:2012 "Споруди транспорту. Екологічні вимоги до автомобільних доріг. Проектування".
8. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за варіантами: зняття родючого шару ґрунту, його складування та використання при рекультивації порушених земель.
9. Можливі впливи планованої діяльності (при будівництві й експлуатації) на навколишнє середовище:
- клімат і мікроклімат - не передбачається;
- повітряне - забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів; пилоутворення; шумове забруднення та вібрація;
- водне - тимчасові зміни умов поверхневого стоку під час земляних робіт; забруднення скидами зливових і талих стічних вод з дорожнього покриття (під час експлуатації);
- ґрунт - забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги, хімічне забруднення від викидів автотранспорту, забруднення сміттям та хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів (під час експлуатації);
- рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти - Території та об'єкти природно-заповідного фонду та наземні шляхи міграції тварин в безпосередній близькості біля ділянки дороги, що проектується, відсутні;
- навколишнє соціальне середовище (населення) - тимчасові незручності для учасників дорожнього руху (під час будівництва); підвищення комфортності та безпеки для учасників дорожнього руху, покращення стану навколишнього середовища в межах смуги впливу автомобільної дороги (під час експлуатації);
- навколишнє техногенне середовище - перевлаштування комунікацій (під час будівництва); забезпечення нормативних техніко-експлуатаційних показників водопропускної споруди, поліпшення транспортної інфраструктури (під час експлуатації).
10. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення:
- відходи будівельних робіт – повторне використання, утилізація;
- побутові відходи – вивезення у спеціально відведені місця.
11. Обсяг виконання ОВНС: згідно вимог ДБН А.2.2-1-2003.
12. Участь громадськості: з матеріалами проекту і ОВНС можна ознайомитись та подати пропозиції за адресою: ДП "Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області", 21050, Вінницька обл., місто Вінниця, проспект Космонавтів, будинок 40, тел. : (0432) 56-07-07 e-mail: [email protected]